April Bulan Paling Busy

Sembang

Sedar tak sedar, kita dah pun masuk bulan ke-4 tahun 2019 ni. Tak yah tanya pasal azam tahun baru hari tu, tapi bulan April 2019 ni sebenarnya ada banyak benda-benda best yang akan terjadi. Kalau kat Malaysia ni, konsert, kenduri kahwin, atau pun karnival semua banyak berlangsung bulan April ni sebelum kita semua mula berpuasa di bulan Ramadan yang dijangka pada bulan Mei nanti. Tapi selain tu, kita nak tengok apa lagi yang best, yang ada dalam dalam bulan April ni. Block siap-siap dalam kalendar.

7 April 2019

Image Via : reuters.com

Bayern Munich vs Borrusia Dortmund, 12.30am (Bundesliga)

Juventus vs AC Milan, 12.00am (Serie A)

Barcelona vs Atletico Madrid, 2.45am (La Liga)

10 April 2019

Image Via : Pinterest

Tottenham Hotspur vs Manchester City, 3.00am (UEFA Champions League)

Liverpool vs Porto, 3.00am (UEFA Champions League)

11 April 2019

Image Via : chinadaily.com.cn

Manchester United vs Barcelona, 3.00am (UEFA Champions League)

Ajax vs Juventus, 3.00am (UEFA Champions League)

14 April 2019

Image Via : theindianwire.com

Game of Thrones Season 8

Liverpool vs Chelsea, 11.30pm (Premier League)

MotoGP, Circuit of The Americas, U.S

17 April 2019

Image Via : standard.co.uk

Juventus vs Ajax, 3.00am (UEFA Champions League)

Barcelona vs Manchester United, 3.00am (UEFA Champions League)

18 April 2019

Image Via : goal.com

Porto vs Liverpool, 3.00am (UEFA Champions League)

Manchester City vs Tottenham Hotspur, 3.00am (UEFA Champions League)

20 April 2019

Manchester City vs Tottenham Hotspur, 7.30pm (Premier League)

21 April 2019

Image Via : sumberbola.co

Inter Milan vs Roma, 2.30am (Serie A)

24 April 2019

Image Via : bgr.com

Avengers: Endgame

25 April 2019

Image Via : goal.com

Manchester United vs Manchester City, 3.00am (Premier League)

28 April 2019

Image Via : stadiumastro.com

Pahang vs Johor Darul Ta’zim (Liga Super)

KATALAKI: Jangan terlepas satu pun date kat atas ni bro.

Last modified: 2 April 2019