Doppelganger: Sama Tapi Bukan Dia

Sembang

Dalam dunia ni, mesti korang dah biasa ternampak muka yang seakan-akan orang yang korang kenal padahal sebenarnya orang lain. Tak kenal pun. Nasib baik tak tegur kalau tak, memang malu brader.

Menurut ahli biologi kat dunia ni, ada satu teori yang mengatakan setiap manusia ada 7 orang muka yang lebih kurang sama! Pernah ke korang jumpa muka yang lebih kurang sama dengan korang depan-depan?

Kali ni kita nak tengok muka pemain bola yang popular, yang lebih kurang sama dengan rakyat marhaen kat dunia ni. Siapa gelak dia kejam.

Fernando Torres

Zlatan Ibrahimovic

Mesut Ozil

Lionel Messi

Luis Suarez

Marcelo

Ronaldinho

Cristiano Ronaldo

KATALAKI: Korang rasa muka korang sama dengan siapa? Fattah Amin? Sajat?

Last modified: 21 January 2019