Iklan Raya Paling Diingati Ramai

Sembang

Setiap kali Hari Raya Aidilfitri, salah satu benda yang kita nanti-nantikan dah tentu sekali iklan raya. Setiap tahun mesti ada je iklan raya yang berjaya tangkap emosi dan jadi bahan bualan orang ramai. Korang ingat lagi tak masa dulu, kita tunggu depan TV nak tengok iklan raya baru yang akan ditayangkan setiap tahun?

Tapi sekarang ni, banyak iklan raya yang boleh ditonton kat YouTube atau Facebook je. Tengok kat smartphone je pun boleh. So, sempena Hari Raya Aidilfitri yang bakal tiba ni, jom kita throwback dan tengok balik iklan raya yang pernah popular kat Malaysia suatu ketika dahulu.

Bernas (2012)

Petronas (2003)

Samsung (2016)

Petronas (2006)

TV3

TNB

KATALAKI: Tahun 2019 ni kita tunggu macam mana lak trend iklan raya kali ni. 

Last modified: 19 June 2019