MaiTry – Cabaran Jangan Gelak

Mai Try, Watch

Dalam video MaiTry terbaru ni, Mirza bagi geng Thelaki tengok video-video yang dia rasa kelakar dan cabar diorang untuk tak gelak bila tengok video-video tu. Ada sorang jer yang berjaya lulus cabaran niKorang boleh teka tak siapa yang berjaya tu? Tengok video dibawah untuk ketahui jawapannya!

 

Jangan lupa like dan kongsi video ni dengan sahabat-handai korang kat Whatsapp ke apa ke.

Subscribe ke Youtube channel Thelaki untuk dapatkan video baru setiap minggu!

Last modified: 29 January 2019