Pemain Bola Kaki Main Game

Aktif, Bola

Sebenarnya bukan kita je yang kaki main game. Ada gak pemain bola sepak ternama yang memang ketagih dengan permainan video. Tak kisah la dorang main game FIFA ke, Fortnite ke, tapi memang ada pemain bola ternama yang sama macam kita semua kaki main game. Macam mana agaknya perasaan dorang masa main game FIFA guna diri sendiri?

Kali ni kita nak tengok pemain bola mana yang memang tak boleh hidup kalau takde game.

Mesut Ozil

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mesut Özil (@m10_official) on

Ousmane Dembele

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ousmane (@o.dembele7) on

Dele Alli

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dele (@dele) on

Neymar

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 3n310ta 🇧🇷 👻 neymarjr (@neymarjr) on

Kylian Mbappe

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe) on

Marcus Rashford

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Marcus Rashford (@marcusrashford) on

Raheem Sterling

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Raheem Sterling x 😇 (@sterling7) on

Antoine Griezmann

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Antoine Griezmann (@antogriezmann) on

KATALAKI: Rasanya ramai lagi pemain bola yang kaki game tapi tak tunjuk sangat kat media sosial sebab takut manager nampak asyik main game je. Huhuhu.

Last modified: 27 April 2019