Selebriti Kaki Motor

Sembang

Kebanyakan selebriti yang kita nampak selalunya mesti ada kereta yang gempak-gempak, kadang-kadang tu siap ada pemandu. Tak kisah la selebriti tempatan atau pun luar negara. Tapi sebenarnya ada je selebriti yang sanggup berpanas, berpeluh dan berbau asap disebabkan cinta dan minat dengan motor.

Kali ni jom kita tengok selebriti mana yang minat betul dengan motor.

Noh Salleh

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mohammad Noh Bin Salleh (@mohammadnohbinsalleh) on

Elizad Sharifuddin

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ELIZAD SHARIFUDDIN (@elizadsharifuddin) on

Akim Ahmad

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Akim Ahmad (@akimahmad) on

Alif Satar

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alif Satar™️ (@alifsatar) on

Hazama

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mr Hazama (@mrhazama1) on

Tam Spider

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tam Spider (@tammustafah) on

David Beckham

 

View this post on Instagram

 

A post shared by David Beckham (@davidbeckham) on

Ryan Reynolds

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ryan Reynolds (@vancityreynolds) on

Orlando Bloom

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Orlando Bloom (@orlandobloom) on

Adam Levine

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Adam Levine (@adamlevine) on

Baru-baru ni kalau korang perasan, ada video yang menceritakan pasal Keanu Reeves yang sangat gilakan motor. Siap ada bengkel dan jenama motor sendiri. Dalam video ni gak, Keanu Reeves ada tunjuk motor Ducati yang digunakan dalam filem Matrix. Keanu Reeves sorang je yang ada. Kalau korang nak tahu cerita Keanu Reeves dan motor, boleh tengok video kat bawah ni.

KATALAKI: Kalau korang nampak dorang ni ride dan lalu kat sebelah korang, kenyit mata dulu baru jerit hi!

Last modified: 25 April 2019