fake Tag Archive

Kek Nampak Real Buat Orang Keliru!

Tak tahu mana satu betul mana satu kek...

Sembang, ZAP, ZeKool

Aktif, Bola

Kenapa Ronaldinho Masuk Penjara?

Bijak di dalam padang tak semestinya bijak di luar padang...

Sembang

Kantoi Gambar Kat Ikea!

Bila dah kantoi, macam-macam pengakuan yang dibuat...

Sembang

Sign Language Interpreter Yang Berjaya Menipu Satu Dunia!

Geram ada, kelakar pun ada hahaha!...

Sembang

Diserbu Kerana Menjual Alat Telekomunikasi Tanpa Kelulusan!

Dua premis di Cheras diserbu!...

Sembang

Apa itu Deepfake Video?

Bila orang salahguna teknologi!...

Sembang

Family Romance – Untuk Bro Yang Kesunyian

sewa makwe bawak pergi beraya!...

Sembang

Filem Based On True Story Jauh Lari Daripada Fakta!

Penipu semua ni!...

Sembang

Fake Atau Real Video Hazard, Salah & Messi

Dunia makin canggih ni tak tahu dah mana yang betul mana yang fake. Cer korang kaji jap...

Aktif, Bola

Pemain Bola Popular Yang Guna Nama “Fake”

Sebab kenapa dorang semua ni guna nama samaran...